The great escape!

13 februari 2016 - Valkenburg aan de Geul, Nederland

Hallootjes! Jazeker, daar zijn we weer. Niet gedacht zeker?

Gezamenlijk zijn we naar Valkenburg vertrokken voor de grote ontsnapping. We kwamen terecht in het vliegtuig van Amelia Earhart, de eerste persoon die solo, in 1932, de Grote Oceaan overvloog en later vermist raakte. De opdracht was om uit te vinden waar zij geland is. Diverse letter- en cijferspuzzels, rekenopdrachten, morse en normale sloten vormden een grote uitdaging. In eerste instantie waren we op weg naar een nieuw record maar ergens halverwege hebben we een code laten liggen. Het werd superspannend, het stressniveau (en volume) steeg tot grote hoogte (In tegenstelling tot het neerstortende vliegtuig) maar op het laatst werd nog in een razend tempo het laatste slot geopend en konden we ontsnappen. Aantal seconden over op de klok: 00.01. Hoezo, op het nipperje?

Nu weer lekker thuis aan de arretjescake, jammie!Na onze ontsnapping, let op de tijd!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tessa:
    13 februari 2016
    Dag lieverds,

Geweldig om te lezen dit. Wát een avonturen brengt dit weekend met zich mee!
    En nog maar 1 seconden op de klok, wauw ik ben ongelooflijk trots.
    Ik kijk uit naar de volgende verhalen!
    Geniet ervan, het duurt nog maar eventjes.

Liefs Tessa