La Casa en het afscheid...

13 februari 2016 - Ransdaal, Nederland

Daar zijn we weer.... Met een mooi verhaal over lekker eten en een afscheid...

Na een middag met dutjes, meer games en een paar potjes "Sequence" en "5 seconds" werd het tijd om de zondagse kleren aan te trekken en ons op te maken voor een bezoek aan La Casa, opnieuw in Valkenburg. Na een speurtocht naar een vrije parkeerplek en een wandelingetje door de druilerige regen arriveerden we in het gezellige, verrukkelijk ruikende restaurant.

De hoorn des overvloedsWat een toeval; we werden aan precies dezelfde tafel geplaatst als waar Jeroen, Tessa en Helene de vorige week hadden gezeten. De keuze uit de menukaart was snel gemaakt; wij willen alles proeven dus doe maar een menu met allemaal verschillende gerechten. Binnen no time werd de tafel gevuld met schalen vol overheerlijke gerechten. Tapas, pizza, salade, knoflookpasta, spareribs, olijfjes, brood, diverse vlees en visgerechten, het een nog lekkerder dan het ander. Met rond gegeten buikjes verlieten we enkele uren later het restaurant weer.

Afscheid van de kleinste brother from (weer) another motherEenmaal weer terug in onze groeps accomodatie werd het langzaam tijd voor het grote afscheid. Jeroen, onze ster van het toneel, moest ons helaas verlaten omdat hij morgenochtend een zeer belangrijke repetitie op de agenda heeft staan. Met tranen in onze ogen en een beetje buikpijn  ( of was dat van het vele eten?) gaven we hem een laatste knuffel. Dag lieve Jeroen, tot de volgende keer!