De weg er naartoe en aankomst

12 februari 2016 - Ransdaal, Nederland

lieve allemaal,

We zijn er hoor! Wij zitten inmiddels lekker aan tafel in Ransdaal. Hier zullen wij de komende 2 dagen gaan wonen, samen met onze vriendinnen en vrienden, Moniek, Martin, Wouter, Francine, Camiel, Jeroen en Helene. Wij gaan hier tradionele  weekend houden en een weekend niet werken. Een ontzettend mooie uitdaging waar wij erg naar uitkijken.

Vanmiddag zijn we vanuit Limburg, Brabant en Groningen vertrokken. Tijdens de autorit at Helene een dropje............ Waarna er geen spalkje afbrak en er niets mis ging. Dus we hoefden gelukkig niet op zoek naar een orthodontist!

Eenmaal in Ransdaal aangekomen was het tijd voor een kopje thee met een stukje Limburgse vlaai, gepresenteerd door Moniek, onze "moeder" voor het komende weekend.

Na de thee werden we verrast door de aankomst van Martin. zoals altijd weer erg gezellig om hem te zien. Na wat te hebben bijgepraat was het tijd voor het avondeten. Onze mama had, net zoals heel vroeger, chili gemaakt. Deze was overheerlijk.

Na het avondeten was het tijd om op Francine en Camiel te wachten. Verwachte aankomsttijd is 21.00 uur plaatselijke tijd.Francine arriveert in de residentie met een nieuw koffertje dat ze heeft gekregen als kerstpakket!

We zullen jullie de komende dagen op de hoogte houden via deze blog